Informacja o Firmie:
Outlet prowadzony jest przez Lauda Audio Adamowicz S.J. z siedzibą w Sopocie przy ulicy Leśnej 15A/1, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gdańsku, pod numerem KRS 0000083545, NIP 585-13-52-693, REGON 191787569. e-mail outlet@muzycznyoutlet.pl, nr telefonu (infolinia) (58)555 0660
Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe przekazywane przez klientów Outletu są przetwarzane przez Lauda Audio Adamowicz S.J. z siedzibą w Sopocie, przy ul. Leśnej 15A/1.
- Powierzone dane osobowe są wykorzystywane w celu: w realizacji umowy, jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celach marketingowych,
- Klient podaje dane osobowe w sposób dobrowolny, jednakże odmowa ich podania może uniemożliwić Lauda Audio Adamowicz S.J. realizację umowy lub usługi w należyty sposób.
- Klient ma. prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Klient ma m. in. prawo do żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Powierzone dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
Ceny
- Wszystkie ceny podawane w Outlecie są wyrażone w złotych polskich (PLN).
- Wszystkie ceny podawane w Outlecie są cenami brutto.
Zamówienia
- Outlet prowadzony przez Lauda Audio Adamowicz S.J. umożliwia Klientom: składanie zamówień (ofert zakupu) i zawierania umów sprzedaży na odległość, uzyskanie informacji o towarach i usługach dostępnych w Outlecie.
- Nie gwarantujemy dostępności wszystkich towarów znajdujących się na stronie www.muzycznyoutlet.pl. Wszystkie oferowane towary podlegają ofercie outletowej i wyprzedażowej, w związku z czym warunkiem realizacji zamówienia jest potwierdzenie dostępności na magazynie.
- Outlet przyjmuje zamówienia poprzez stronę http://muzycznyoutlet.pl. Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania.
- Składając zamówienie za pośrednictwem Outletu, klient wyraża zgodę na otrzymanie dowodu zakupu drogą elektroniczną.
Dostawa
- Towar zamówiony w Outlecie dostarczany jest za pośrednictwem jednego z dostępnych przewoźników wybranych w toku składania oferty zakupu.
- Na czas otrzymania przesyłki składa się: czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki) czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.
- Jeżeli nie ustalono inaczej, Lauda Audio Adamowicz S.J. wydaje towar nie później niż trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy (przyjęcia oferty przez Lauda Audio).
- Klient otrzymuję fakturę VAT albo paragon drogą elektroniczną. W przypadku braku tych dokumentów należy zgłosić takie zdarzenie w celu uzupełnienia braków.
- Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, Lauda Audio Adamowicz S.J. zaleca sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.
Sposoby płatności
- Płatność za towar może być dokonywana przez klienta: Przed wydaniem towaru klientowi: Przelewem na rachunek bankowy Lauda Audio Adamowicz S.J.
- Lauda Audio Adamowicz S.J. może ustalić z klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane w zamówieniu potwierdzonym przez Lauda Audio Adamowicz S.J. jako przyjęte do realizacji i spełnienia wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności.
Zwrot towaru przez konsumenta
- Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy składając stosowne oświadczenie mailowo lub na piśmie – formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy.
- Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
- obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
- polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;
- dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
- dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
- W celu identyfikacji zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru paragonu lub faktury. Numer ten znajduje się na dowodzie zakupu. Numer powinien być opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru paragonu/faktury nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy.
- Zwrot rzeczy do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.
- Koszt zwrotu rzeczy ponosi konsument. Lauda Audio Adamowicz S.J. nie zwraca konsumentowi dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Lauda Audio Adamowicz S.J.
- Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Lauda Audio Adamowicz S.J. nie stosuje polityki towarów zastępczych.
Gwarancja Jakości
- Lauda Audio Adamowicz S.J. udziela Klientowi gwarancji jakości na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres Gwarancji wskazany jest w tabeli specyfikacji gwarancji (wyrażony w postaci xx, gdzie xx to liczba miesięcy) oraz liczy się od daty zakupu sprzętu.
- Należy bezwzględnie zachować dowód zakupu Produktu(e-faktura, e-paragon) wydany przez Sprzedawcę oraz załączyć wskazany dokument w przypadku reklamowania towaru w oparciu o gwarancję udzieloną przez Lauda Audio Adamowicz S.J.
- Niniejsza gwarancja jakości ma zastosowanie do towarów nabywanych na podstawie umów sprzedaży zawieranych pomiędzy Lauda Audio Adamowicz S.J., a Klientami.
- Obowiązkiem gwaranta jest naprawienie wadliwej rzeczy, a w zależności od decyzji Serwisu wymiana lub zwrot ceny.
- Gwarancja obowiązuje tylko na terenie Polski.
- Uprawnienia Klienta z tytułu udzielonej Gwarancji wygasają automatycznie: po upływie okresu Gwarancji; w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez Klienta lub podmiot inny niż Lauda Audio Adamowicz S.J.; w przypadku eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz wskazówkami Lauda Audio Adamowicz S.J. i Producenta towaru; w przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru, zgodnie ze wskazówkami Lauda Audio Adamowicz S.J. i producenta towaru; w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towaru powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu mechanicznego, zwarciem instalacji elektrycznej; w przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru.
- Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Lauda Audio Adamowicz S.J. oświadczenia Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. Lauda Audio Adamowicz S.J. rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
- Sposób dostarczenia sprzętu do naprawy gwarancyjnej:
- klient jest zobowiązany skontaktować się z pracownikiem Lauda Audio Adamowicz S.J. odpowiedzialnym za Outlet w celu uzyskania numeru RMA, po uzyskaniu numeru klient przekazuje paczkę kurierowi, który odbierze ją we wskazanym przez klienta miejscu i czasie
- lub dostarcza towar własnym staraniem do serwisu Lauda Audio Adamowicz S.J.
- W przypadku, gdy w toku analizy zasadności reklamacji i oględzin wadliwego towaru lub jego części, Lauda Audio Adamowicz S.J. stwierdzi, iż naruszono warunki udzielonej Gwarancji, w szczególności towar lub jego części zostały zmodyfikowane w zakresie właściwości fizycznych lub prawnych, Lauda Audio Adamowicz S.J. poinformuje o tym Klienta, zwracając Klientowi wadliwy towar na jego koszt i ryzyko, a Klient zobowiązany jest do pokrycia poniesionych przez Lauda Audio Adamowicz S.J. kosztów.
- Lauda Audio Adamowicz S.J. nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.
- Wadliwy towar Klient powinien dostarczyć Lauda Audio Adamowicz S.J. w oryginalnym, fabrycznym, opakowaniu, w którym towar został odebrany przez Klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi, w szczególności dokumentacją, sterownikami, kablami. Wadliwy towar Klient może dostarczyć w opakowaniu zastępczym, które będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu.
- Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towaru konsumpcyjnego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Stan sprzedawanego towaru:
Na stronie prowadzona jest sprzedaż outletowa i nie każdy sprzedawany towar jest fabrycznie nowy:- Gitary – sprzedawane na stronie mogą pochodzić z ekspozycji sklepowej, itp. Mogą posiadać ślady ekspozycji(mikrozarysowania, drobne skazy lakieru) lub stare struny(Instrumenty posiadają fabrycznie założone struny lub struny w międzyczasie wymienione na nowe).
- Pozostały sprzęt i instrumenty – sprzedawane na stronie mogą pochodzi z ekspozycji sklepowej, itp. Mogą posiadać ślady ekspozycji(drobne zadrapania, wady wpływające na estetykę) i być zapakowany w nieoryginalny karton.
Serwis
Adres, pod którym należy składać reklamacje: Lauda Audio Adamowicz S.J. – SERWIS ul. Żaglowa 2 80-560 Gdańsk
Kontakt z serwisem: serwis@lauda-audio.pl tel. 501 877 885
Infolinia: Tel (58)555 0660
Postanowienia końcowe
- W kontaktach z klientem, Lauda Audio Adamowicz S.J. korzysta z urządzeń służących do porozumiewania się na odległość (w tym e-mail, telefon).
- Lauda Audio Adamowicz S.J. ma prawo do powierzenia realizacji zamówienia osobie trzeciej (jako podwykonawcy).
- Lauda Audio Adamowicz S.J. ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy. Zasady odpowiedzialności zawarte są w Kodeksie cywilnym.
- Lauda Audio Adamowicz S.J. informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur regulowane są przez odrębne przepisy (np. ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, Dz.U.2001.4.25 ze zm.).
- W stosunku do sprzedaży towarów niekonsumpcyjnych sprzedawca wyłącza odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
- W rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), nr telefonu (58)555 0660 nie jest przeznaczony do kontaktowania się w sprawie zawartej umowy konsumenckiej.
- Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U.2002.144.1204 ze zm.) informujemy, że umieszczanie przez klienta na stronach internetowych naszego sklepu jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym lub informacji naruszających dobre obyczaje, jest zakazane.
- Regulamin Sklepu Internetowego Lauda Audio Adamowicz S.J. nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza praw klientów wynikających z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827).