Informacja o Firmie:
Outlet prowadzony jest przez Lauda Audio Adamowicz S.J. z siedzibą w Sopocie przy ulicy Leśnej 15A/1, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Gdańsku, pod numerem KRS 0000083545, NIP 585-13-52-693, REGON 191787569. e-mail outlet@muzycznyoutlet.pl, nr telefonu (infolinia) (58)555 0660
Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe
przekazywane przez klientów Outletu są przetwarzane przez Lauda
Audio Adamowicz S.J. z siedzibą w Sopocie, przy ul. Leśnej 15A/1.
- Powierzone dane
osobowe są wykorzystywane w celu: w realizacji umowy, jeśli klient
wyrazi na to zgodę, w celach marketingowych,
- Klient podaje dane
osobowe w sposób dobrowolny, jednakże odmowa ich podania może
uniemożliwić Lauda Audio Adamowicz S.J. realizację umowy lub usługi
w należyty sposób.
- Klient ma. prawo
dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Klient ma m. in. prawo do żądania uzupełnienia,
uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego
wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia, jeżeli są one
niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z
naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla
którego zostały zebrane. Powierzone dane osobowe są przechowywane i
zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących
przepisach prawa.
Ceny
- Wszystkie ceny
podawane w Outlecie są wyrażone w złotych polskich (PLN).
- Wszystkie ceny podawane w Outlecie są cenami
brutto.
Zamówienia
- Outlet prowadzony przez Lauda Audio Adamowicz S.J. umożliwia Klientom: składanie zamówień (ofert zakupu) i zawierania umów sprzedaży na odległość, uzyskanie informacji o towarach i usługach dostępnych w Outlecie.
- Nie gwarantujemy dostępności wszystkich towarów znajdujących się na stronie www.muzycznyoutlet.pl. Wszystkie oferowane towary podlegają ofercie outletowej i wyprzedażowej, w związku z czym warunkiem realizacji zamówienia jest potwierdzenie dostępności na magazynie.
- Outlet przyjmuje zamówienia poprzez stronę http://muzycznyoutlet.pl. Zamówienia realizowane są w kolejności ich składania.
- Składając zamówienie za pośrednictwem Outletu,
klient wyraża zgodę na otrzymanie dowodu zakupu drogą elektroniczną.
Dostawa
- Towar zamówiony w
Outlecie dostarczany jest za pośrednictwem jednego z dostępnych
przewoźników wybranych w toku składania oferty zakupu.
- Na czas otrzymania
przesyłki składa się: czas realizacji zamówienia (kompletowanie
towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie
paczki) czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.
- Jeżeli nie ustalono
inaczej, Lauda Audio Adamowicz S.J. wydaje towar nie później niż
trzydzieści dni od dnia zawarcia umowy (przyjęcia oferty przez Lauda
Audio).
- Klient otrzymuję
fakturę VAT albo paragon drogą elektroniczną. W przypadku braku tych
dokumentów należy zgłosić takie zdarzenie w celu uzupełnienia
braków.
- Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie
sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia
ewentualnych ubytków lub uszkodzeń klient powinien dokonać wszelkich
czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. W
przypadku stwierdzenia uszkodzenia, Lauda Audio Adamowicz S.J.
zaleca sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.
Sposoby płatności
- Płatność za towar
może być dokonywana przez klienta:
- Przed wydaniem
towaru klientowi:
- Przelewem na
rachunek bankowy Lauda Audio Adamowicz S.J.
- Lauda Audio Adamowicz S.J. może ustalić z klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane w zamówieniu potwierdzonym przez Lauda Audio Adamowicz S.J. jako przyjęte do realizacji i spełnienia wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności.
Zwrot towaru przez konsumenta
- Konsument, który
zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w
terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez
ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art.
34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz.U.2014.827). Konsument może odstąpić od umowy
składając stosowne oświadczenie mailowo lub na piśmie - formularzu,
którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ww. ustawy.
- Do zachowania tego
terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- Bieg terminu do
odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w
wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do
przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez
konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż
przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
- obejmuje wiele
rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od
objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,
- polega na
regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony - od objęcia w
posiadanie pierwszej z rzeczy;
- dla pozostałych umów
- od dnia zawarcia umowy.
- W celu identyfikacji
zwracanej rzeczy wskazane jest podanie numeru paragonu lub faktury.
Numer ten znajduje się na dowodzie zakupu. Numer powinien być
opisany w widocznym miejscu na przesyłce. Brak numeru
paragonu/faktury nie stanowi przeszkody w zwrocie rzeczy.
- Zwrot rzeczy do
sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w
terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.
- Koszt zwrotu rzeczy
ponosi konsument. Lauda Audio Adamowicz S.J. nie zwraca konsumentowi
dodatkowych kosztów przesyłki, tj. innych niż najtańszy zwykły
sposób dostarczenia oferowany przez Lauda Audio Adamowicz S.J.
- Jeżeli konsument
wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z
art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), ma obowiązek zapłaty za
świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia od
umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie
przysługuje konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z
dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827), w tym w
odniesieniu do umów:
- o świadczenie usług,
jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę
utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem
świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem
świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca
krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem
świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,
której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie
zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem
świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli
opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie
treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym,
jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą
konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia
od umowy.
- Lauda Audio Adamowicz S.J. nie stosuje polityki
towarów zastępczych.
Gwarancja Jakości
- Lauda Audio Adamowicz
S.J. udziela Klientowi gwarancji jakości na sprawne działanie towaru
wyszczególnionego na dokumencie sprzedaży. Okres Gwarancji wskazany
jest w tabeli specyfikacji gwarancji (wyrażony w postaci xx, gdzie
xx to liczba miesięcy) oraz liczy się od daty zakupu sprzętu.
- Należy bezwzględnie
zachować dowód zakupu Produktu(e-faktura, e-paragon) wydany przez
Sprzedawcę oraz załączyć wskazany dokument w przypadku reklamowania
towaru w oparciu o gwarancję udzieloną przez Lauda Audio Adamowicz
S.J.
- Niniejsza gwarancja
jakości ma zastosowanie do towarów nabywanych na podstawie umów
sprzedaży zawieranych pomiędzy Lauda Audio Adamowicz S.J., a
Klientami.
- Obowiązkiem gwaranta
jest naprawienie wadliwej rzeczy, a w zależności od decyzji Serwisu
wymiana lub zwrot ceny.
- Gwarancja obowiązuje
tylko na terenie Polski.
- Uprawnienia Klienta z
tytułu udzielonej Gwarancji wygasają automatycznie: po upływie
okresu Gwarancji; w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian,
modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z
jego części przez Klienta lub podmiot inny niż Lauda Audio Adamowicz
S.J.; w przypadku eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego
przeznaczeniem oraz wskazówkami Lauda Audio Adamowicz S.J. i
Producenta towaru; w przypadku braku odpowiedniej konserwacji
towaru, zgodnie ze wskazówkami Lauda Audio Adamowicz S.J. i
producenta towaru; w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towaru
powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu
mechanicznego, zwarciem instalacji elektrycznej; w przypadku
stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów
seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób
uniemożliwiający identyfikację towaru.
- Zgłoszenie wady
towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z
chwilą otrzymania przez Lauda Audio Adamowicz S.J. oświadczenia
Klienta o zgłoszeniu wady towaru oraz wadliwego towaru. Zgłoszona
wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka
nie nastąpiła z winy klienta. Lauda Audio Adamowicz S.J. rozpatruje
reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W
przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do
specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia
gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
- Sposób dostarczenia
sprzętu do naprawy gwarancyjnej:
- klient jest
zobowiązany skontaktować się z pracownikiem Lauda Audio Adamowicz
S.J. odpowiedzialnym za Outlet w celu uzyskania numeru RMA, po
uzyskaniu numeru klient przekazuje paczkę kurierowi, który odbierze
ją we wskazanym przez klienta miejscu i czasie
- lub dostarcza towar
własnym staraniem do serwisu Lauda Audio Adamowicz S.J.
- W przypadku, gdy w
toku analizy zasadności reklamacji i oględzin wadliwego towaru lub
jego części, Lauda Audio Adamowicz S.J. stwierdzi, iż naruszono
warunki udzielonej Gwarancji, w szczególności towar lub jego części
zostały zmodyfikowane w zakresie właściwości fizycznych lub
prawnych, Lauda Audio Adamowicz S.J. poinformuje o tym Klienta,
zwracając Klientowi wadliwy towar na jego koszt i ryzyko, a Klient
zobowiązany jest do pokrycia poniesionych przez Lauda Audio
Adamowicz S.J. kosztów.
- Lauda Audio Adamowicz
S.J. nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na
czas trwania procedury reklamacyjnej.
- Wadliwy towar Klient
powinien dostarczyć Lauda Audio Adamowicz S.J. w oryginalnym,
fabrycznym, opakowaniu, w którym towar został odebrany przez
Klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi, w
szczególności dokumentacją, sterownikami, kablami. Wadliwy towar
Klient może dostarczyć w opakowaniu zastępczym, które będzie
zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu.
- Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie
wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego
względem sprzedawcy towaru konsumpcyjnego wynikających z przepisów o
rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
Stan sprzedawanego towaru:
Na stronie prowadzona jest sprzedaż outletowa i nie każdy sprzedawany towar jest fabrycznie nowy:
- Gitary - sprzedawane na stronie mogą pochodzić z ekspozycji sklepowej, itp. Mogą posiadać ślady ekspozycji(mikrozarysowania, drobne skazy lakieru) lub stare struny(Instrumenty posiadają fabrycznie założone struny lub struny w międzyczasie wymienione na nowe).
- Pozostały sprzęt i instrumenty - sprzedawane na stronie mogą pochodzi z ekspozycji sklepowej, itp. Mogą posiadać ślady ekspozycji(drobne zadrapania, wady wpływające na estetykę) i być zapakowany w nieoryginalny karton.
Serwis
Adres, pod którym należy składać reklamacje:
Lauda
Audio Adamowicz S.J. - SERWIS
ul. Żaglowa 2
80-560 Gdańsk
Kontakt z serwisem:
serwis@lauda-audio.pl
tel.
501 877 885
Infolinia: Tel (58)555 0660
Postanowienia końcowe
- W kontaktach z
klientem, Lauda Audio Adamowicz S.J. korzysta z urządzeń służących
do porozumiewania się na odległość (w tym e-mail, telefon).
- Lauda Audio Adamowicz
S.J. ma prawo do powierzenia realizacji zamówienia osobie trzeciej
(jako podwykonawcy).
- Lauda Audio Adamowicz
S.J. ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy. Zasady
odpowiedzialności zawarte są w Kodeksie cywilnym.
- Lauda Audio Adamowicz
S.J. informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do
tych procedur regulowane są przez odrębne przepisy (np. ustawa z
dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, Dz.U.2001.4.25 ze
zm.).
- W stosunku do
sprzedaży towarów niekonsumpcyjnych sprzedawca wyłącza
odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
- W rozumieniu art. 12
ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta
(Dz.U.2014.827), nr telefonu (58)555 0660 nie jest przeznaczony do
kontaktowania się w sprawie zawartej umowy konsumenckiej.
- Zgodnie z art. 8 ust.
3 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (Dz.U.2002.144.1204 ze zm.) informujemy, że
umieszczanie przez klienta na stronach internetowych naszego sklepu
jakichkolwiek informacji o charakterze bezprawnym lub informacji
naruszających dobre obyczaje, jest zakazane.
- Regulamin Sklepu Internetowego Lauda Audio
Adamowicz S.J. nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza praw
klientów wynikających z ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks
cywilny (Dz.U.1964.16.93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r.
o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827).